Billie the Vision and the Dancers

Har varit i Vimmerby de senaste dagarna. På grund av datorbrist har jag inte kunnat blogga. Har i och för sig inte funnits särskilt mycket att skriva om, ändå. Nu har jag dock något jag tänkte ta upp, nämligen BTV. Alltså Billie the Vision, för er okunniga. De spelade på Skylten igår och jag var där tillsammans med bandet. Väldans bra var det. Lars, a.k.a. Pablo, a.k.a. Billie, är snygg. Tyvärr körde de varken I'm a cuckoo eller Absolutely Salutely, men det var ändå en väldigt trevlig kväll. Mycket sång och dans för min del. Kan dock inte varit särskilt trevligt för honom som stod framför mig, jag är nämligen tondöv. Texter är jag heller inte särskilt bra på att memorera och därför blev det lite låtsasspråk då och då.
Nu ska jag till bussen och sedan repa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0