Aktivitet, Billie och Skvaller.

Aktivitet har jag ju inte lovat något om, men jag tycker ändå att det här är en bra början. Fem inlägg inom loppet av ett dygn. Duktigt Kantarella.
Billie the vision and the dancers på torsdag. Skall bli hemskt roligt. Något annat roligt är att de gjort en cover på I'm a Cuckoo med Belle & Sebastian. Bra låt det där faktiskt.
Numera är jag också uppdaterad inom det senaste skvallret. Jag skulle vilja vara en sådan som inte bryr mig om ifall Carola har blivit dumpad, Victoria Beckhams problem med finnar eller prinsessan Marys svartsjuka, men sanningen är att jag gör det. Jag blir så mycket mer tillfreds med mitt eget liv om jag får läsa om kändisarnas kriser. Ganska hemskt har det vissa, dock. Britney Spears har blivit sinnessjuk, om man nu ska tro tidningarna. Jag tror på tidningarna. Dessutom har Tom Cruise byggt en jättebunker under marken. Där ska han och hans scientologvänner gömma sig då diktatorn Xenu anländer från yttre rymden för att ta över jorden.
Som min famor säger:
"Man ska ju inte tro på allt som står i de där tidningarna... Inte ens hälften är ju sant. Men har ni hört? Pernilla Wahlgren är gravid igen, med sin gamla man!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0