Meningslös.

Jag har raderat alla mina gamla inlägg. Varför? Ja, det kan man fråga sig. Kanske för att de var tråkiga? Kanske för att de var dåligt skrivna? Kanske för att de var totalt meningslösa?
Men nu sitter jag alltså här igen och skriver ännu ett meningslöst blogginlägg. Varför? Kanske för att jag inte har något bättre för mig? Kanske för att jag någonstans hoppas att jag skulle råka kläcka ur mig något intelligent? Kanske för att jag innerst inne vet att hur jag än gör kommer min blogg förbli meningslös. Kanske har jag gett upp hoppet om en intressant blogg, hoppet om att bli en intressant människa? Jag är ganska meningslös, faktiskt.
Ganska intressanta teorier, allihop. Jag tror alla stämmer. Speciellt den där sista.

Jaha, ännu ett meningslöst inlägg skrivet. Som Pontiak så klokt uttrycker det:
"Men vad ska man göra? Vad ska man göra? Ingen vet, nej ingen vet"

Just det, vi missade Pontiak igår. Som jag uttrycker det:
"Fan"

Kommentarer
Postat av: Fiski

Jag tycker du är en högst intressant människa Filippa!

2008-01-15 @ 12:01:33
URL: http://skinnyxpuppy.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är intressant, om jag bara vågade fråga om du ville bli min vän. Skulle gärna vilja det..

Men man kan ju inte gå fram till vem som helst på stan.

2008-08-10 @ 19:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0