Armando

Aj, min blogg är oaktiv.
Ja, det är den. Yes it is. Si, si.

Saken är den att jag bara inte klarar av att skriva dagboksinlägg. Eller jo, visst kan jag berätta vad jag gjort under dagen, men är det inget alldeles extra skitul så känns det bara så tråkigt. Är det kul för folk att läsa om att jag har mycket läxor, eller att jag funderar på att färga håret? Kanske, men inte kul för mig. Jag vill skriva om viktiga saker. Jag vill ha bra åsikter och kunna skriva dem i min blogg. Tyvärr har det inte blivit jättemycket seriösa inlägg här än, men jag tycker i alla fall att jag lyckats hålla mig borta någorlunda från dagboksträsket.
Jaja, nu ska jag i alla fall bli mer aktiv. Mer aktiv, mer viktig, mer smart, mer tuff. Jag tror tyvärr inte att jag blir det genom att få ämnen av andra att skriva om, för jag tycker faktiskt att det känns rätt krystat att skriva om en sak även om man inte irktigt känner för det, bara för att man blivit tipsad om det av någon. Dock är det alltid lika kul att ge tips om vad folk ska skriva om, så det är bara att fråga på om man vill ha något sådant. Om man har gett mig något trevligt tips om vad jag ska skriva så kan man nog faktiskt ge upp det hela, fr jag har glömt bort och har kanske ingen vidare inspiration till att skriva om just de sakerna. Har man något man hemskt gärna vill att jag ska skriva om så kan man ju lägga in en kommentar om det i alla fall, för då ställer jag självklart upp.

TOTALT ointresant inlägg, men det är i alla fall en uppdatering. Minst två per vecka ska jag försöka få till framöver, gärna om något intressant då också. Fortsätt titta in på min blogg, kära läsare! Än finns det hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0