Enok

Det har varit en spännande resa, som nu idag tar slut. I och med att de rätta svaren presenteras får man inte gissa mer, och går därmed miste om chansen till att vinna det fina priset.

De rätta svaren äro:

image9

Nr 1: Ghandi!
Antal rätt svar: 2

image10

Nr 2: Michael Jackson!
Antal rätt svar: 0

image11

Nr 3: Borat!
Antal rätt svar: 6

image12

Nr 4: Orlando Bloom!
Antal rätt svar: 2

image13

Nr 5: Tomten!
Antal rätt svar: 8

image14

Nr 6: John Lennon!
Antal rätt svar: 0 (Dåligt av er!)

image15

Nr 7: Filippa Kalas/Kantarella herself!
Antal rätt svar: 1,5 (Inte är det här någon Philip, heller! Det kan måhända vara ovanligt med flickor med mustasch, men finns, det gör det!)

Så, då var den stora frågan: vem vann?
Efter att noga ha räknat era gissningar har jag utsett en vinnare, men fajten var hård.

Mina damer och herrar, låt mig presentera mustaschernas mustaschgissare:

ELISE MAJA  JENSEN CARTOLANO!

Med sina fyra rätt var hon inte helt överlägsen, den närmaste hade 3,5, men hade trots allt mest av alla! När jag träffar denna unga dam kommer hon att få överta priset, som jag då kommer lägga upp en bild på.

Så, det var allt för idag. Tack alla ni som varit med och röstat! Och ni som inte gjort det:
må ni dö en ytterst plågsam död och sedan spetsas med en högaffel och grillas som ett äpple över helvetets allra varmaste lågor!


Allt för mig, tack och hej!
Peace, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0