Fredrik

Stora rumpor
Fredrik, håll i dig. Idag är dagen. Dagen med stort D. Dagen då jag skriver om stora rumpor. Du har väntat länge och inte särskilt tålmodigt, men här är det i alla fall äntligen:

Stora rumpor! Vad ska jag skriva om dessa? Till att börja med, vad jag tycker om dem? Ja. Jag tycker att det är jättebra med stora rumpor. För det första måste det vara ganska skönt att sitta på. Lite mjukare än om man bara är skinn och ben, menar jag. Själv har jag en liten och platt rumpa, så jag talar nu helt utan erfarenhet, men det är i alla fall så jag har föreställt mig det här med stor rumpighet.
Former är ju alltid jättefint, och det är ju bättre med fyllighet än spinkighet. Fint är det alltså också. Dessutom är det ju snyggare om någon med fyllig rumpa (Fredrik) shakar loss än om någon med mindre fyllig rumpa (jag) gör det. Det blir liksom att rörelserna syns mer om den är lite större.

Självklart finns det ju gränser för hur stora en rumpa kan vara, för det får ju inte gärna bli bakåttyngd på det hela, liksom. Så länge man inte ramlar baklänges är det ju dock helt okej. Inte för att folk som ramlar baklänges är fula eller har fula rumpor eller så, det är ju bara det att det knappast kan vara bra att ramla och slå i svanskotan i tid och otid. Fast, om man finner njutning i att falla baklänges så är det ju fritt fram.

Finns det några omvända bantningsmetoder som gör att man får en större bakdel, kanske? Jag vet inte. Behöver nog göra lite research där. Om jag hittar en så ska jag nog pröva på, för jag vill kunna skaka arset lika stilfullt som Freddan. Tipsa i kommentarfunktionen, i så fall.


Det var nog ungefär allt jag har att säga om stora rumpor. Så, varsågod Fredrik! Du har fått det inlägg du så länge tjatat om, och dessutom fått det uppkallat efter dig. Jag förväntar mig en kommentar som detaljerat beskriver hur tacksam du är.

image16

(Bild som kommer upp när man söker på stor rumpa)

Yes, det var allt.
Kiss my ass
// Kantarella

Kommentarer
Postat av: den du tycker bäst om!

FINT filippa. det är allt jag har att säga. fint. du är fin.

2008-01-31 @ 20:16:39
Postat av: ELISE MAJA JENSEN CARTOLANO

du är så kreaktiv, alltid så fina blogg inlägg!

2008-01-31 @ 20:26:53
Postat av: Ebba

detta var i särklass världens bästa blogg.
tack Filippa för ännu en insperationskälla till mitt liv.

2008-02-01 @ 15:33:21
URL: http://bruised.blogg.se
Postat av: freddie med den stora rumpan

tack filippa du är världens bästa kompis. de är svårt att beskriva med ord hur jag känner men jag tror de kallas kärlek. Du är de finaste jag vet (även om du inte har en sådan fin rumpa som mig eller zandra) för du är så himla snäll

Du är duktig på att skriva! du skriver om saker som betyder något saker som är viktiga att du finns är den största gåvan gud givit oss

2008-02-01 @ 21:33:13
Postat av: From

Mycket bra inlägg. Jag längtar redan till fortsettningen med researchen till hur man får större rumpa!
shake it!

2008-02-08 @ 15:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0