Jeremiah

Idag är det konfadag!
Ja, hallelujah. Börjar med gudstjänst, som jag kommer komma för sent till. Det verkar i alla fall så med tanke på att jag ligger en bra bit efter tidschemat, men aja. Gud får ha överseende med mig. Sedan så är det resten av dagen med drama, och sådant har jag för mig. Eller äh, jag vet inte. Kanske återkommer ikväll. Förmodligen inte. Det är inte så jättekul att läsa om vad man gjort på konfan, kan jag tänka mig.

Mhm, jag hade en sticka i fingret igår. Det gjorde ont.

Kanske bäst att lägga av nu, innan det blir ännu tråkigare än vad det redan är.

Mhm, ja.

Ät mat!
Peace, folks

Kommentarer
Postat av: osteeeen/punkaren/partygrabben/finingen

när ska du skriva om stora rumpor ????????!!!!!!!!!1

2008-01-27 @ 19:13:40
Postat av: Kantarella

uhm. imorgon?

2008-01-27 @ 20:12:38
URL: http://kantarella.blogg.se
Postat av: Ebba

(svar på kommentar)

Nej det är inte skillnad på "barn och ungdom"
ingen skillnad på 10-15 år iaf.
man är ungdom från en viss ålder som jag glömt upp till.. 26 år tror jag (i östgötatrafikens räknesätt)
sååååååååå. och jo det har blivit mycket dyrare.
förut kunde man lägga upp en tia och så kunde man åka hem.
men jag vet att det har med "ligister" o göra. skrev det i texten men jag tycker ändå att det är sjukt dåligt.

2008-01-28 @ 07:38:30
URL: http://bruised.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0