Sebastian

Åh, hej!
Nytt blogginlägg då, alltså. Vad har jag gjort idag? Jag har väntat på ett strömavbrott som lyckligtvis uteblivit. Det var ju storm, och vi brukar få strömavbrott av minsta vindpust. Jag bestämde mig för att sitta så mycket vid datorn som möjligt eftersom att jag förmodligen inte skulle få göra det på flera dygn. Nu har jag suttit här i princip hela dagen, vilket känns ganska hemskt. Jag borde ha varit ute och motionerat istället. Fast då hade jag nog blåst bort.

Lite gitarr har jag i alla fall hunnit med. Trodde jag kommit på ett eget ackord tills jag förstod att det var ett F som jag spelade. Mmmmmm, jag är fin.

Lyssnat på musik har jag också, mest Familjen och Belle & Sebastian.

Jag tänkte att jag kanske postar ett inlägg direkt efter detta också, för att kompensera de senaste dagarnas inläggsfrånvaro.

Eh, ja. Vi får se om det blir något mer. Bajskorven så länge då. Peace, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0