Zacharias

Hej Blogg!
Jag har inte bloggat på typ ett sjundedels år, vilket känns rätt sorgligt. Jag skulle ju bli en sådan där blogger, som det brukar kallas. Jag gör nu ett nytt försök till att bli aktiv bloggare.
Okej, dagen bestod av brända bakpotatisar med pankakor och tacoköttfärs, typ. Min moders mor är här, eftersom att jag tydligen inte är pålitlig nog att sitta barnvakt till min broder. Föräldrar är på bröllop.

Mitt samvete säger åt mig att gå och sätta mig hos mormor och se på klassisk musik, min hjärna säger åt mig att plugga och mitt hjärta vill sitta vid datorn. Och man ska väl följa sitt hjärta, va?
Okej, plugg ja. SO-prov, fysikprov och matteprov nu i veckan då va. Inte så jättekul. Har ju lagt upp ett pluggschema då, och jag har ännu inte följt det. Jag måste sitta i minst en timma idag för att komma ikapp, vilket jag inte orkar. Kanske sitter en liten stund innan sovdags. Förmodligen inte.

Mmmmmmmmmmmmusik. Radiohead och Jack Penate mest.

Yeeeeeeeeeeeees. Jag skriver blogg utan att ha något intressant att komma med. Därför fyller jag ut dte hela med extra mycket bokstäver på ord jag gillar.

Kylskååååååååååp. Eh, okej. Jag slutar. Mat är bra. Peace, folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0