hej

vvvvvv

Jag önskar att jag skulle orka ha en aktiv blogg. Jag skulle behöva det. Jag har ju så mycket att skriva. Det vore inte så svårt egentligen, att börja posta ett inlägg här då och då. Problemet är att andra människor än jag kommer att läsa det. Och än en gång kommer ett stort hål av prestationsångest växa fram i min mage, trots att jag vet att det inte är någon stor grej, det här med att ha en blogg. Det spelar ingen roll om man inte skriver fantastiskt varje dag, försöker jag intala mig själv, men ångesten finns ändå där och skaver. Vad skönt det vore, egentligen, om den inte skulle finnas där i allt jag gör. Den där undran om hur andra kommer se på mig. Vad "folk" kommer säga. Oftast säger de ju så lite, nämligen, och det är jag medveten om. Men det räcker inte.

Kommentarer
Postat av: Anna

förstår dig så väl. prestationsångest är, i likhet med mig, en bitch. förlåt igen för att jag slog dig.

2010-01-01 @ 20:01:32
URL: http://cemterygate.blogg.se/
Postat av: Annikasan

Jag vet hur du menar... Men jag försöker tänka att ja men, vad gör det om folk lär känna mig lite grann. Alla har ju en privat sida. Och man kan ju skriva personligt utan att bli allt för privat.



Så, you go, skulle jag vilja säga. :-)



Och du, tack för sångkomplimangen!!

2010-04-30 @ 09:27:31
URL: http://annikasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0