momomak

Hm, justja, jag har ju en blogg, kom jag på alldeles nyss. Gick in och läste några inlägg, och kände ungefär "blä". För gud vad pinsam den är.

Och nu har jag alltså skrivit det här inlägget för att visa att "JA JAG VET ATT MIN BLOGG ÄR SKITTÖNTIG, JAG TYCKER INTE NÅGOT ANNAT OCH JAG TROR INTE ATT JAG ÄR NÅGOT...... OCH DET VAR FAKTISKT ETT OCH ETT HALVT ÅR SEDAN JAG SKREV DET MESTA AV DEN HÄR SKITEN OCH JAG HAR VÄXT UPP NU, JAG HAR BLIVIT COOL!!!!!!!!!!JÄTTECOOL.... JAG LOVAR...........".

Fast vid närmare eftertanke så är ju också det skittöntigt. Att behöva berätta en sådan sak. Speciellt på en sedan år tillbaka bortglömd blogg. Så stryk det där sista, det om att jag har blivit cool. Jag är fortfarande töntarnas tönt, men jag jobbar på det. Okej?

Kommentarer
Postat av: SirSandrow

trogen prenumenant

2009-07-24 @ 15:28:52
Postat av: Disco-Annzi

jag tycker inte att den är töntig alls. jag tycker den är asbra. du är asbra!

2009-08-17 @ 22:44:18
URL: http://cloudberrie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0